S řešením každého problému je důležité přijít rychle a efektivně – obzvláště ve stavu nouze. Naši pracovníci se zodpovědně zabývají každým hovorem, bez ohledu na jeho povahu.
Žádost klienta je u nás proto vždy vyřešena na jedno zavolání. Při řešení požadavků klientů nedochází k situacím, kdy pracovníci střediska řešení problémů předají informaci o jiném telefonním čísle, na které se má tazatel obrátit.
Jsme přesvědčeni, že asistovat klienta je dokonce větším přínosem, než když mu je poskytnuto schematické řešení. Může se tak přesvědčit, že organizace je skutečně vstřícná a orientovaná na zákazníka. To je důležitější, něž kdyby byl obsloužen standardně, ale mechanicky. Skutečným cílem celého procesu je, aby si odnesl pozitivní dojem ze svého vztahu s organizací, což může ovlivnit řešení jakéhokoliv dalšího případu.
Tato služba je poskytována všem našim klientům zdarma ke všem produktům
pojištění právní ochrany.
- pojištění právní ochrany motorových vozidel,
- pojištění právní ochrany domů, bytů, domácností.
Obraťte se na nás již dnes, pokud máte zájem vyzkoušet služby,
které využívá již 60 milionů klientů po celém světě.
TEL.: +420 608 319 743
E-MAIL: pravniochrana@allrisk.cz