S Allrisk ASSISTANCE už nebudete muset tápat mezi technickými asistencemi jednotlivých pojišťoven a zjišťovat, které se vás týkají a které už pojištění nezahrnuje.
Asistence Allrisk
Naši klienti od nás dostávají sjednocené nadstandardní technické asistence Allrisk ASSISTANCE, které jsou součástí povinného ručení nebo havarijního pojištění, a to bez ohledu na pojišťovnu, u které je pojištění sjednáváno. Nyní je rozsah asistenčních služeb od společnosti Allrisk jasně definovaný ve dvou programech: „EXCLUSIVE“ a „EXCLUSIVE PLUS“.
Jako základ ke každému povinnému ručení nebo havarijnímu pojištění je program EXCLUSIVE. Budete-li však mít u naší společnosti uzavřeno jak povinné ručení tak i havarijní pojištění, limity na asistenční zásah se sčítají. Program EXCLUSIVE se týká případů spojených s nepojízdností vozidla, tedy poruchou, nehodou či chybou řidiče. Za chybu řidiče je považováno zabouchnutí klíčů ve vozidle nebo jejich ztráta, defekt pneumatiky, nedostatek nebo záměna paliva a vybití akumulátoru. Při pojistné události vám asistenční služba v rámci programu zajistí opravu vozidla na místě nebo vyproštění a odtah vozidla do nejbližší smluvní opravny. Vždy však maximálně do výše stanoveného limitu na jednu událost.
Těm, kteří budou mít v rámci připojištění zájem o asistenci s vyššími limity pojistného plnění, doporučujeme bonusový program EXCLUSIVE PLUS. Tento program zahrnuje navíc asistenci v situaci, kdy dojde k odcizení vozidla nebo pokusu o odcizení, jehož následkem bude vozidlo nepojízdné nebo nezpůsobilé k provozu. V rámci programu EXCLUSIVE PLUS vám bude v případě pojistné události zajištěno ubytování v hotelu nebo uhrazena doprava do místa bydliště, pokud nelze vozidlo opravit v den pojistné události. Stane-li se nehoda ve večerních hodinách nebo ve dnech svátků a není možný odtah do servisu, asistenční služba zajistí uskladnění vašeho vozu na střeženém místě. Výhodou našeho jedinečného programu EXCLUSIVE PLUS je také možnost odtažení vozidla do kterékoliv opravny dle vašeho výběru, bez ohledu na vzdálenost, maximálně však do výše limitu na jednu pojistnou událost. Program zahrnuje i případné zajištění sešrotování vozidla, je-li po nehodě neopravitelné.
Dalším krokem ke zjednodušení je také zavedení jedné zákaznické linky na právní a technickou asistenci ALLRISK ASSISTANCE. Tímto je zaručena rychlejší a efektivnější komunikace, bez zdlouhavého přepojování na zákaznické linky jednotlivých pojišťoven.
Pojištění se vztahuje na všechny události, které vznikly na území České republiky a ostatních evropských států (s výjimkou Ruska, Ukrajiny, Běloruska, Moldavska a Turecka). Nezáleží tedy, jestli jste od svého bydliště pět, padesát nebo pět set kilometrů. Asistenční služba se o vás vždy postará.
Příklady využití asistenčních služeb
1. Klientka při cestě z Hodonína do Jihlavy má na vozidle defekt. Vzhledem k nepřízni počasí situaci nezvládá a poškozenou pneumatiku sama nevymění.
Klientka volá na telefonní číslo ALLRISK ASSISTANCE dle nálepky, kterou má vylepenou na vozidle. Operátor po dohodě se smluvním servisem posílá na místo, kde byla klientka nucena svoji jízdu ukončit kvůli defektu pneumatiky, asistenční vozidlo. Technik asistenční služby po příjezdu k vozidlu klientky zabezpečí místo, aby mohl bezpečně pneumatiku vyměnit nebo odtáhne vůz kvůli bezpečnosti do (klientka byla totiž nucena zastavit na krajnici vozovky, kde je hustý provoz). Po výměně pneumatiky může pokračovat v cestě. Všechny náklady spojené s příjezdem, odjezdem a prací technika jsou plně uhrazeny ALLRISK ASSISTANCE ze základního programu EXCLUSIVE a klientka tak nic neplatí.
2. Zaparkované vozidlo nejde ráno nastartovat.
Klient ráno zjišťuje, že z neznámých důvodů nejde nastartovat vozidlo. Kontaktuje tedy telefonicky ALLRISK ASSISTANCE dle klientské karty, kterou má klient uloženou ve vozidle, s žádostí o technickou pomoc. Následně klienta kontaktuje zpět asistenční služba a do konferenčního hovoru ho propojuje s technikem, který se s klientem domluví na podrobnostech. Za krátkou dobu dorazí na místo asistenční vozidlo. Technik zjistí, že důvodem, proč vozidlo nenastartovalo, je pokles napětí v baterii vozidla. Není tedy nutný odtah vozidla. Technik zprovozní vozidlo na místě a klient může s vozidlem odjet. Všechny finanční nároky za klienta uhradila ALLRISK ASSISTANCE v rámci základního programu EXCLUSIVE.
3. Čtyřčlenná rodina na cestě z dovolené z Chorvatska má v Rakousku poruchu vozu.
Čtyřčlenné rodině na cestě z dovolené z Chorvatska do České republiky vypověděl v Rakousku jejich vůz službu a z neznámých příčin přestal jet. Rodina kontaktuje dle klientské karty ALLRISK ASSISTANCE a žádá o informaci jak právní (zajištění místa poruchy bezpečnostním trojúhelníkem) tak technickou. Operátorka kontaktuje nejbližšího rakouského partnera a technik přijíždí na místo poruchy. Závada na vozidle je však na místě neodstranitelná a je tedy nutný odtah vozidla. ALLRISK ASSISTANCE zajistí: v rámci programu EXCLUSIVE odtah vozidla do nejbližšího autorizovaného servisu. V rámci programu EXCLUSIVE PLUS jsou navíc rodině zajištěny tyto služby: odtah vozidla do klientem zvoleného servisu v České republice a doprava všech členů rodiny do místa jejich bydliště. Vzhledem k tomu, že rodina měla na své auto sjednané i pojištění asistence v rozšířeném programu EXCLUSIVE PLUS, tak náklady spojené s odtahem vozidla a jejich návratem zpět do ČR plně uhradila ALLRISK ASSISTANCE. Rodina tak ušetřila minimálně 15 000 Kč.
4. Při dopravní nehodě v tuzemsku došlo k poškození vozidla, v jehož důsledku je vozidlo nepojízdné.
Klient kontaktuje ALLRISK ASSISTANCE na telefonním čísle dle nálepky, kterou má vylepenou na vozidle. Po vyhodnocení situace operátor na místo nehody posílá nejbližší partnerský servis. Technik servisu není schopen vzhledem k velkému poškození vozidlo na místě opravit a tak nezbývá nic jiného, než vozidlo odtáhnout. V rámci programu EXCLUSIVE je klientovi zajištěn odtah vozidla do nejbližšího smluvního servisu. V rámci programu EXCLUSIVE PLUS jsou klientovi zajištěny tyto služby: odtah vozidla do servisu dle výběru klienta, ubytování v hotelu a přistavení náhradního vozidla. Klient je ubytován v hotelu a ráno je mu přistaveno náhradní vozidlo. Může tak pokračovat v cestě. Tím, že měl klient sjednán produkt Allrisk EXCLUSIVE PLUS, ušetřil minimálně 6 000 Kč a mohl si nechat dopravit poškozené vozidlo do servisu v místě bydliště, kde navíc toto vozidlo pravidelně servisuje. Souběžně s tím je zajištěno nahlášení škody na pojišťovnu, zajištění prohlídky vozidla v servisu a pomoc při likvidaci pojistné události. V rámci asistenčních služeb Allrisk klient nic neplatí. Vše za něj uhradí ALLRISK ASSISTANCE.
Přečtěte si všechny další výhody jedinečného autopojištění Allrisk s vylepenou nálepkou Allrisk.