Víte jak se zachovat v případě, když udělá bankomat na vydávání a vkládání peněz chybu?


Už se vám někdy stalo, že vám bankomat vydal jinou částku peněz, než jste na přístroji zadali? Přinášíme vám informace o tom, jak při takové situaci postupovat.

Jsou situace, kdy se může stát, že vám bankomat nevydá celou částku.

Jeden z důvodů může být například to, že je bankovka roztržená. V tomto případě bankovka propadá automaticky „bokem“ a vy tak dostanete pouze část hotovosti.
Další možnost může být taková, že bankomat prostě udělá chybu a nevyplatí vám nic. Pokud se tak stane, zkuste výběr zopakovat a poté si zkontrolujte, zda se transakce nezapsala dvakrát.
Poslední variantou je, že vám peníze na účtu zmizí, bankomat se tváří, že jste je obdrželi, ale realita je jiná. 

Ať už peníze vybíráte či vkládáte v bankomatu u své nebo jiné banky, vždy máte právo transakci reklamovat.

Důležitá informace je, že se vždy musíte obrátit na svoji domácí banku, tedy vydavatele dané karty, a nikoliv na banku (bankomat), u které jste transakci prováděli.

To stejné platí i v případě, že máte účet založený v cizině (např. Německo) a peníze vybíráte v České republice. Pokud budete chtít transakci reklamovat, opět se obracíte na svou banku, tzn. na banku, která vám kartu (v Německu) vystavila.

A jak se co nejefektivněji vyhnout této situaci?

Při práci s bankomatem buďte obezřetní, ve střehu a věnujte se pouze dané činnosti. Vše ostatní může počkat. Jedině tak snížíte riziko vzniku problému s bankomatem a ušetříte tím tak nejenom váš drahocenný čas, ale i případné nervy s vyřizováním reklamace.

 

Nové vozy v produktu Allrisk CAR EFFECTIVE za špičkové ceny

Mám zájem

Nezávazná kontrola vašich finančních a pojistných produktů s bonusem 300 Kč

Mám zájem

Nikola Novotná

Sdílet článek na sociálních sítích:

Aktuality

20.9.2017

Vícenásobné pojištění. Jak se plní, když jste pojištěni vícekrát na to samé?

Víte, jak se plní v případě, když máte sjednáno více pojistných smluv na stejné riziko, ale každá má jinou pojistnou částku?

číst více...

6.9.2017

7 praktických rad, jak postupovat v případě autonehody

Došlo k autonehodě? Hlavně zachovejte klid, Allrisk ASSISTANCE a klientský servis se o vás kvalitně postarají.

číst více...

9.6.2016

Nová kancelář v Ivančicích a Slavnosti chřestu

V průběhu měsíce května jsme otevřeli novou obchodní kancelář v Ivančicích u Palackého náměstí, na adrese Drůbežní trh 89/1. Propagaci pobočky jsme spojili s tradičními Slavnostmi chřestu, které se letos konaly již po dvaadvacáté.

číst více...

12.1.2016

Allrisk Magazín 2016

Najděte si chvíli času na přečtení celého čísla, protože uplynulý rok 2015 byl v mnoha směrech pro Allrisk přelomovým, a pro rok 2016 jsme pro vás připravili hned několik novinek, akcí a příjemných překvapení.

číst více...