Jak postupovat v případě nehody?


Došlo k autonehodě? Hlavně zachovejte klid, Allrisk ASSISTANCE a klientský servis se o vás kvalitně postarají.

  1. Řádně označte sebe a místo dopravní nehody

Bezprostředně po autonehodě se zkuste uklidnit a zachovat si chladnou hlavu (např.: zhluboka se nadechněte a napočítejte do pěti).

Vytáhněte klíčky ze zapalování a nezapomeňte nehodu viditelně označit výstražným trojúhelníkem.

Zkontrolujte, zda nedošlo k nějakému zranění a oblékněte si reflexní vestu (povinná výbava).

S auty nemanipulujte, pokud to není bezpodmínečně nutné.

 

  1. Zavolejte asistenční službu 

Zavolejte Allrisk ASSISTANCE +420 730 300 300 , kde vám rychle a odborně zodpoví všechny dotazy.

 

  1. Vyplňte Záznam o dopravní nehodě

Ze zákona jste povinni ihned na místě dopravní nehody sepsat a vyplnit “Evropský záznam o dopravní nehodě”. Formulář od Allrisku dostanete vždy při sjednání autopojištění, spolu se zelenou kartou, klientskou asistenční kartou a ochrannou známkou vašeho vozu (nálepka Allrisk).

 

  1. Volejte Policii ČR (tel. 112 nebo 158) v případech, kdy:
  • není jednoznačný viník nehody,
  • došlo ke zranění osob,
  • vznikla škoda třetí osobě (poškození např. služebního vozidla, svodidel, značek, sloupů, stromů atd.),
  • vznikla škoda vyšší než 100 000 Kč,
  • nemůžete se s protistranou dopravní nehody dohodnout,
  • pokusí se protistrana dopravní nehody z místa činu ujet.

 

  1. Vše řádně zdokumentujte a nezapomeňte na svědky 

Pamatujte si obecné pravidlo, že lidé neradi přiznávají svoji vinu. Proto existuje-li svědek nehody, slušně ho požádejte o kontaktní údaje a telefonní číslo.

Pokud je to možné, snažte se poškozená vozidla vyfotografovat: detaily poškození auta, rozestavení aut i celkové pohledy na místo nehody (místo střetu, dopravní značení atd.)

 

  1. Buďte féroví

Nezamlčujte informace a důležitá fakta. Pokud by v rámci šetření dopravní nehody vyšlo najevo, že jste úmyslně mlžili, mohla by pojišťovna přejít i ke krácení pojistného plnění.

 

  1. Komfortní klientský servis Allrisku

Na závěr nezapomeňte zavolat na klientský servis Allrisku (+420 730 300 300), kde vám zajistí:

  • Opravu vozidla v servise dle vašeho výběru,
  • zapůjčení náhradního vozidla,
  • nahlášení a vyřízení vaší škody na pojišťovně,
  • kontrolu správnosti výpočtu pojistného plnění,
  • znalecké posudky, pokud to bude povaha škody vyžadovat,
  • právní zastoupení, pokud to bude povaha škody vyžadovat.

Všechny popsané služby jsou pro klienty Allrisku zdarma, včetně zapůjčení náhradního vozidla (a to i v situaci, kdy jste viníkem dopravní nehody!).

V případě potřeby či dalších dotazů kontaktujte klientský servis Allrisk:
– telefon: +420 730 300 300
– e-mail: likvidace@allrisk.cz

 

Nezávazná kontrola vašich finančních a pojistných produktů s bonusem 300 Kč

Mám zájem

Nikola Novotná

Sdílet článek na sociálních sítích:

Aktuality

21.6.2019

Allrisk získal certifikát Bisnode CZECH Stability Award AAA!

Společnost Allrisk se posouvá stále kupředu a my jsme hrdí na to, že jsme se dostali zase o kus dál a získali certifikát Bisnode CZECH Stability Award!

číst více...

14.6.2019

Převážení jízdních kol na autě. Jak na to?

Patříte mezi příznivce aktivní dovolené a bez kola si ji nedokážete představit? Sepsali jsme informace o tom, jak si své kolo můžete v bezpečí převézt na svém autě.

číst více...

9.6.2016

Nová kancelář v Ivančicích a Slavnosti chřestu

V průběhu měsíce května jsme otevřeli novou obchodní kancelář v Ivančicích u Palackého náměstí, na adrese Drůbežní trh 89/1. Propagaci pobočky jsme spojili s tradičními Slavnostmi chřestu, které se letos konaly již po dvaadvacáté.

číst více...

12.1.2016

Allrisk Magazín 2016

Najděte si chvíli času na přečtení celého čísla, protože uplynulý rok 2015 byl v mnoha směrech pro Allrisk přelomovým, a pro rok 2016 jsme pro vás připravili hned několik novinek, akcí a příjemných překvapení.

číst více...